Hey guys!

Are you ready to leave together for an adventure to discover the magic of Italian Tradition?

The mystical atmosphere of the “CARNEVALE DI VENEZIA” is waiting for us!

We’ll leave on February 22rd in the morning, coming back next day (Sunday 23th) for an amazing and intense masquerade trip!

Your ESN Family will show you the greatness of Venician heritage, together with many international students and our amazing Staff!

-----> Participation Fee is 75€ and includes:

- Transportation by Bus

- 1 Dinner in perfect Italian style

- 2 Train tickets to get to the Party location

- City tour of Padova

- The amazing CARNIVAL DISCO PARTY (+ 2 Drinks INCLUDED) with international students from ALL ITALY.. The party will be a COSTUME PARTY, with THEME: Get uniformed!

- A mask for the party, just dress a red t-shirt to complete our costume!

-----> PROGRAM

SATURDAY, February 22rd:

- Departure in the Morning from Milan at 7.30AM from piazza Monte Titano (Lambrate M2)

- Arrival in Venice

- Free time for lunch

- Free time to visit the city, to enjoy the carnival atmosphere

- Departure in the late afternoon (by train) to get to Padova

- City tour of Padova

- Italian dinner, to introduce you to a Paradise named “Italian Pizza”

- Carnival DISCO Party (with 2 drinks INCLUDED) with thousands Erasmus from ALL ITALY

- Departure by Bus to Milan (directly from the Club)

SUNDAY, February 23th:

- Arrival in Milan around 7.30am

-----> REGISTRATION

To register you just have to come to our offices from tomorrow tuesday 11th of february!

Attention: places are limited so hurry up!

Are you still thinking about it?? Join us and begin in the best possible way this amazing semester!

For any info contact us at info@esnpolimi.it

What are you waiting for? Join us to start this semester in an unforgettable way!!

**************** ITALIAN VERSION ****************

Ciao ragazzi!

Siete pronti per partire insieme a noi per un’avventura alla scoperta della tradizione italiana? La mistica atmosfera del Carnevale di Venezia sta aspettando solo noi!

Partiremo la mattina di sabato 22 Febbraio e torneremo il giorno dopo (domenica 23) per un intenso e affascinante viaggio in Maschera!

La vostra amata famiglia ESN è pronta a mostrarvi la grandezza della tradizione veneziana, in compagnia di tanti altri studenti internazionali e del suo meraviglioso Staff!

-----> La fee è di 75€ ed include:

- Trasporto in autobus

- Una cena in perfetto stile italiano

- Trasporto in treno per la location della festa

- City tour di Padova

- Una fantastica festa di CARNEVALE in DISCOTECA (+ 2 Drink INCLUSI), con studenti internazionali da TUTTA ITALIA!.. La festa sarà in COSTUME, con Tema “Mettiti l’uniforme”!

- Una maschera per la festa, mettiti una maglietta rossa per completare il travestimento!!

-----> PROGRAMMA

SABATO, 22 Febbraio:

- Partenza da Milano ore 07.30 da Piazza Monte Titano (Lambrate MM2)

- Arrivo a Venezia

- Tempo libero per il pranzo

- Tempo libero per la visita della città, per godere del clima tipico del Carnevale di Venezia

- Partenza nel pomeriggio (con treno) per raggiungere Padova

- City tour di Padova

- Cena tipica italiana, per introdurvi ad un paradiso chiamato “Pizza Italiana”

- Festa in discoteca con Erasmus da tutta Italia (con 2 Drink INCLUSI!)

- Partenza in Bus per Milano (direttamente dal Club)

DOMENICA, 23 Febbraio:

- Arrivo a Milano ore 07.30 circa

-----> REGISTRAZIONE

Per registrarvi dovete solo venire nel nostro ufficio a partire da domani 11 febbraio!

Attenzione: i posti sono limitati e le richieste sono moltissime quindi i posti si esauriranno in fretta!!!

Per informazioni contattateci all’indirizzo info@esnpolimi.it

Ci state ancora pensando?? Unitevi a noi ed iniziate alla grande questo fantastico semestre!

Date:
22/02/2020 to 23/02/2020
Meeting Point:
Piazza Monte Titano (Lambrate MM2), h: 7am
Address:
Price:
  • An ESNcard of this section required.
  • Everyone is invited.